The qualified content will get through the potential consumers by variety Content Reviews be written by Reviewers and this transmission will support the effect of boosting sales revenue.
In REVU, we can create all the fitting Contents for all categories which satisfy the Advertisers's needs as well as Native Contents on variety Platforms such as Instagram, Facebook, Blog.
REVU helps the Advertisers engage the right Reviewers to create powerful social media contents for their followers and fans.
REVU Support for campaign management system. Enjoy the advertising effectiveness of running the campaign properly at all stages of "Recruit Reviewers - Select Reviewers - Submit Reviews - Announce Results".
Objectives
- Increase brand awareness before and during Tet holiday
- Focus on provincial areas
Execution
1. Create Buzz, resonate with target customers by using influencers
2. Share Tet promotional clip
3. Take pictures with the Sendo App
3. Make short videos with Sendo App
5. Livestream sharing about methods of deal hunting on Sendo App
Channel: Facebook
Result
558 Micro-Influencers participated
1,087,904 interactions
CASE STUDY- NHÀ HÀNG CHICKITA
Mục tiêu:
- Tăng sự nhận biết về nhà hàng Chikita.
- Tăng lượt khách hàng đến trải nghiệm và dùng bữa tại nhà hàng.
Hạng mục triển khai:
Thu hút khách hàng mục tiêu thông qua sự chia sẻ về món ăn “gà” ngon và không gian nhà hàng:
1. Booking 12 Groups/ Pages chia sẻ trải nghiệm về không gian và món ăn tại nhà hàng.
2. Booking 140 Reviewers chụp hình và chia sẻ trải nghiệm tại quán.
3. Booking 14 Tiktokers quay video và chia sẻ món ăn và không gian quán
Kênh triển khai: Tiktok, Facebook.
Kết quả: 4.693.200 lượt tương tác.
CASE STUDY- VIETINBANK- ỨNG DỤNG EFAST
Mục tiêu:
Tăng nhận biết và số doanh nghiệp sử dụng ứng dụng ngân hàng dành cho doanh nghiệp- eFast
Hạng mục triển khai:
Đề xuất lựa chọn các Shark và các founder có ảnh hưởng trong các ngành nghề khác nhau.
Tiếp cận tới đối tượng là chủ doanh nghiệp, đang cần tối ưu phương thức thanh toán, giao dịch ngân hàng cho công ty mình.
Kênh triển khai: Facebook.
Kết quả: 14.332 Reactions, 563 Comments, 368 Shares.
CASE STUDY- GARENA- LIÊN QUÂN KHỎE MẠNH
Mục tiêu:
Truyền tải thông điệp “Ở nhà chơi Liên Quân, đảm bảo sức khỏe” trong mùa dịch.
Hạng mục triển khai:
Sáng tạo các vũ điệu, hợp tác cùng các Influencers về gaming, phong cảnh, nhảy đẹp viral điệu nhảy và lan tỏa thông điệp.
Kênh triển khai: Tiktok
Kết quả: 15 Influencers 316.684 lượt tương tác.